Ondanks dat we onze uiterste best doen kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is verlopen. Gelukkig gebeurd dit, dankzij de inspanning van onze medewerkers niet vaak. Maar er kan ook iets mis zijn gegaan bij de transporteur die wij inschakelen om het pakketje bij u te krijgen. Ondanks dat we niet overal direct invloed op hebben horen we het wel graag als er iets niet volgens wens is verlopen.
Door deze terugkoppeling kunnen we onze dienstverlening verder optimaliseren en waarnodig passende maatregelen treffen zodat onze klanten tevreden zijn en blijven.
Mocht je een klacht hebben dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@drempelhulpkopen.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."